Friday, January 02, 2009

#135 wedding tag ..~!

#135


بسم الله الرحمن الرحي



Mentang² la baru edit layout kn .. Smngat lak nk settle kn hutang blog sume. Wink
Hutang TAG ni from cik MyraSyamim .. Asyik dier je TAG aku ni. Sodihhh .. Crying

TAG ni psal kawennnn .. (Opssssie. FootInMouth) TAG ni dlm bi. Tp aku nk bwt in BM . Yeshh. ThumbsUp



1. Berapa umur anda ? --- > Umur aku adelah 21 tahun.


2. Anda solo ? ---- > Yang ni ? Solo tp tak solo sangat. Smile

3. Dlm umur berapakah anda akan berkahwin ? ---- > Insyallah. Cepat jodoh datang, cepat la aku kawin. Lgpn, aku kn yang tnggu org dtg meminang . Hoho. Grin

4. Adakah anda rasa anda akan berkahwin dgn siapa yang bersama anda skarang ? ---- > Siapekah yg malang itu ?? Entah la. Jodoh pertemuan di tangan Allah s.w.t kn ?

5. Klau tidak, dengan siapa anda akan berkahwin ? ---- > Siapa ? Tnggu la encik betul mr right muncul nnti. Heart

6. Nk perkahwinan taman/pantai atau tradisional ? ---- > Dlm hutan bule ? Nk laennn skit. Xpun bwt perkahwinan dlm tman, cmpur tradisional. Cmne toh ? Hoho. Angel

7. Motif yang paling sesuai ? ---- > Errrr .. Nnti la korang tau.

8. Nak gi bulan madu kt mne ? ---- > Pulau² dalam Mysia yang aku belum gi lagi. Kecuali Langkawi & Pulau Kapas. Lihat. Aku sokong perlancongan dlm negeri.

9. Berapa orang jemputan yang akan diundang ? ---- > Keluarga (yg t'dekat. agak² masa susah br ngaku sdare, xpyah. Ade la dlm 400 org je kot. ) Kedekut bukan ? Hot

10. Mahu perkahwinan yang gemilang atau sederhana ? ---- > Sederhana tp meriah. Plg penting, lepas kahwin xde org umpat² den. Klau umpat sbb aku xajak toh, gi mampos ! Grin

11. Mahu ikrar perkahwinan yg biasa atau yg direka ? ---- > Ini mcm style Mat Saleh. Tp aku nk jugakkkkkkkkk bwt. Nk reka sendiri. Xkire !

12. Kek nk brapa tingkat ? ---- > Xmau cake. Nk pulut kuning 2 tingkat dan tgh² ade rendang ayam.

13. Mana yang anda mahu ? Berkahwin di hotel @ tempat yang biasa ? ---- > Rs cm nk kahwin kt kg atok mat. Aku suka suasana kg itew. Tp cm dh xada kg je nnti kn ? Tgk camne la nnti.

14. Nk kahwin waktu bila ? Siang atau malam ? ---- > Nk malam. Sejukkkk .

15. Majlis resepsi di bwt di luar atau dalam ? ---- > Kt dalam le. Panas hoy.

16. Bile pngantin lelaki nk msuk dewan / majlis, nk bwt scara hebat atau x ? ---- > Entah. Kene kot. Tp mse toh ade aku same la. Mne aci dier dpt spotlight camera lebih.

17. Lagu yg akan dimainkn wktu majlis ? ---- > Unchained Melody.

18. Nk majlis tunang @ x ? ---- > Of course. Kawin skali je kot. StickingOutTongue

19. Umur bape nk kawin ? ---- > Bpe kali da mau jwb soklan nih ????

20. Gambarkan suami / isteri yang ideal buat anda ? ----> Suami yg patuh perintah Yang Esa. Masa dpn yg stabil and msti s'org yg tauuuuuuuuuuuuuu control duit tp bkn kedekut .. Klau kedekut, aku pn xhingin ...

21. Cara hidangan mknan nk mcm mana ? ---- > Nk duduk b'sila .. Pstoh gune tangan. Biar sume org mkn sikit je. Kdekut x ? Smile

22. Champagne @ arak kale merah ? ---- > Gilo ko poko ???? Sick

23. Bulan madu terus lepas kawin atau sehari slps kahwin ? ---- > Errrr . Klau cpat sgt gi, kng sapo nk tolong komaih ? Jd 'raja' sehari je kot. Bkn slamenye. Grin

24. Duit atau barangan rumah ? ---- > Ehhhh. Sikit bono pilihan ? Ape pn org bg, aku amik je.

25. Siapa yang akan bayar semua bil ? ---- > Laki den la. Hot Ala. Tong-tong pn bule kot .... Tp dier 80% - aku 20% ... Hoho.

26. Dh b'sedia untuk khidupan rumah tangga ? ---- > Sekarang blom lagi r. Nnti bile aku dh rs miang nk kawin, kawin lah aku.

27. Sentiasa jujur pada suami / isteri ? ---- > Insyallah. Klau dier jujur, aku pn jujur ... Nama pn laki den kot.

28. Nk berapa org anak ? ---- > 4 .. 2 pasang.. Blush Klau ade rezeki .. Insyallah.

29. Rumah baru atau rumah lama slpas kahwin ? ---- > Dok umah mak aku dloh bule ? Dh ade rumah sndiri, br dok sane. ThumbsUp

30. Aku xpham soalan ni .. Tp aku rs jwapan dier cmni la .. ---- > Insyallah. Klau pjg umur , pjg jodoh ...

31. Nk jenis mkanan mcm mana mse knduri ? ---- > Nk lauk kampung. Xnk org luar msak. Nk kluarga sndiri msak kn . Oke ? Eh. Korg msak je. Hantaran sume xpyah de nk hand-made. Sume ai beli ok ? Sng kn keje sdare-mare ? Grin

32. Adakah anda akan merakam bulan madu anda di dlm cd / dvd ? ---- > Gilo apo ? Bulan madu nk rakam ? Pstoh jual ? Pengantin terlampau nnti. Wink

33. Rancangan perkahwinan siapa yg anda ingin tahu ? Berikan 5 nama ...

- K.surie ...
- K.shikin ..
- Adib ..
- anyone ..
- anybody ...


No comments:

Post a Comment

Nk kumeen ape ha ??