Monday, June 16, 2008

Scribbles ...~!

Dear Diary,

Sye sgt bz la skang ... Bz ler sgttt .. Pdhal dh mmg mls mau update ..
Nk cite psal ape aaa ??
Huuu ...
Ni yg wt daku t'pkse taip pjg² ni ..

On last Thursday (12/6), my frens n I celebrated out-last-day-together by goin to the beach .
Hahahaha .. *i'm showing my poyoness here .

Rs cm nk upload the pixies tp I'm afraid la klau ade org mrah .. Huhu .
Pstoh, kami ber-5 pegi umh mkcik myra, byr hutang gelang yg aq amik dloh .. =D
Tp sblum singgah stu, pegi la m'lantak kt tmpat biase-Khulafa ..

Later on, I went back to KL together wif my-so-called-'berok' .. n his frens ..
Iz, wan, zaf n other 2 guys yg aq xsmpat mau tnye sape name mreka .. *silly me .

Gerak dlm pkol 12.30am. toh pn dh kene gelak² wif my frens sbb berokku ckop 12am sharp.
Byk bnor pit stopnye, n only manage to arrived safely at 8.00++ in the morning ..
Last jmpe wif iz n dier sdap je kuar ayat best when I thanked him ..

Jumpe lg sem dpn ye ..


Hampeh gilerwww .. Nsib la dier dh slamat anto aq blk umh . Huhu .
Mse dlm kete toh kn, iz cite
ade org sntap sbbnye dier tnggu aq abis xam br blk KL ..
Kwang3 ..


Agenda sterusnye, hntar si masham itew ke KTM Kl Sentral .. Dier thu jln, tp aq sje ckp aq nk anta ..sbb aq suke la .

Ptgnye plak aq ikot family aq gi Hotel Quality, Shah Alam ..
Spent 3 days n 2 nights there ..
Siap jmpe Din Beramboi, but then aq mls nk amik pixies ke ape . Hahahaha ..

Byk gak tmpat kteorg gi .. Bukit Malawati n Putrajaya .. Huhu.
Alamanda, Plaza Alam Sentral .. Xcept for SACC mall je yg kami x gi ..

Owhh . Managed to play bowling also .. Tibe² rs cm best je men bowling nih ..
Blk umh Ahad ptg, n hrni (15/6) aq dok mlepak je kt umh ..

Oppssss .. Ptg td kuar gi Tesco, membeli-membelah wif ibu n angah ..

Pehhh .. Harga brg naikk gilerrww siot . Mmg ketare nk mmpos .
Imagine sbun breeze 3kg yg usual pricenye rm 11.00++ leh naik smpai rm 14.50 td .
Mahal nk mmpos .. Ni la dier kesannye bile harge minyak nek ..

Huhu .. Btw, I'm meeting my masham sok . We're goin to watch muvee .. *yeay .

Photobucket

Nnti² la aq update more pixies yew .. Sbbnye nk kne edit satu² ..
Lgpon kt sini kureng font mnarik la .. *I'm using PC umah btw .

Bubbyeee ...

No comments:

Post a Comment

Nk kumeen ape ha ??